آدرس: میدان هروی، خیابان افتخاریان، کوچه امیر، پلاک 1، واحد 1
تلفن های تماس:
مدیریت آقای تیموری: 09121200648
فروش خانم رحیم زاده: 09939348612
تلفن: 02192001636

مقالات
صفحه نخست مقالات کاربرد ورق آجدار

کاربرد ورق آجدار

ورق آجدار به دلیل مشخصه های ضد لغزش و جذابیت آن ، در زندگی روزمره بسیار مورد کاربرد است. در صنعت مهندسی و ساخت و ساز ، ورق آجدار به طور وسیع در بخش ساخت و ساز برای پله ، سکو و پیاده روها و نیز در صنایع خودرو و کشاورزی کاربرد دارد. در شرکت ها ، به ویژه مغازه ها ، از ورق آجدار در پله ها و راه های باریک گربه رو معمولاً برای محافظت از ایمنی کارگران استفاده می کنند. همچنین مردم مدرن آن را به عنوان یک عنصر دکوراسیون مد مورد استفاده قرار می دهند.   ورق آجدار یک ماده بسیار متنوع است و دارای بازه گسترده ای از کاربردها که حمل و نقل ، کارخانه ، تجاری ، مسکونی گرفته تا مدارس ، مغازه ها و آسانسورها را شامل می شود. ورق آجدار در پله ، راهرو ، پله نردبان یا حتی رمپ  و در همه جای زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. کارگران کارخانه با نردبان های پله ای ساخته شده از ورق آجدار به قسمت های بالایی دسترسی پیدا می کنند. در صورت نصب و پشتیبانی صحیح ، ورق آجدارقادر به بارگیری بارهای سنگین است. در خارج از این مصارف صنعتی ، از ورق آجدار می توان به عنوان عناصر معماری و دکوراسیون کاربرد دارد و همچنین از محافظت بسیار خوبی نیز دارد. ورق های آلومینیومی در قسمتهای متحمل بار بر روی دیوارها نصب می شوند تا در برابر هرگونه لطمه در مقابل از وزن سنگین محافظت می کند، آنها برای مناطق تجاری که در آن احتمال لغزش زیاد پا وجود دارد ، محافظت عالی ایجاد می کنند. خریداران در مراکز تجاری با کیف های سنگین ، چرخ دستی و چمدان های خرید می توانند به راحتی به سطوح رنگی را مورد آسیب قرار دهند در نتیجه ظاهری فرسوده و خسته ایجاد کنند که برای حفاظت از این امر ، قرار دادن ورق آلومینیومی 1.5 میلی متر در دیواره ها است که به راحتی تمیز می شود و به سادگی تعویض می گردد.

همچنین استفاده از ورق آجدار می تواند درهای انبار را در برابر سایش عمومی سنگین وارد شده کاربرانی که درب های چرخان را با استفاده از چرخ دستی ها باز می کنند و همچنین برای درهای باز شده که با پا در صورتی که دست ها پر از اجسام باشد همانند رستوران ها و کافه ها که بسیار خوب است.

ورق آلومینیوم به دلیل نگهداری آسان و مقاومت در برابر خوردگی بسیار مناسب جهت استفاده در شرایطی که نیاز به بهداشت بالایی دارند ، ایده آل است. در بیشتر موارد ، خاک را می توان به راحتی با برس زدن از روی ورق آلومینیومی از بین برد. لکه های سرسخت را می توان با یک ماده شوینده ملایم و یک پارچه نرم از بین برد.