آدرس: میدان هروی، خیابان افتخاریان، کوچه امیر، پلاک 1، واحد 1
تلفن های تماس:
مدیریت آقای تیموری: 09121200648
فروش خانم رحیم زاده: 09939348612
تلفن: 02192001636

مقالات
صفحه نخست مقالات موادی که برای ساخت ورق آجدار استفاده می شود    

موادی که برای ساخت ورق آجدار استفاده می شود

از زمان آغاز کار شرکت بازرگانی بین المللی Dongxin در سال 1990 ، این شرکت در تلاش برای ساخت ورق های آجدار مدرن برای همه زمینه ها از جمله صنایع ، کارخانه ها ، مسکونی ، دکوراسیون و اماکن عمومی بود. آلومینیوم ، فولاد و فولاد ضد زنگ مواد اولیه اصلی ورق های آجدار می باشند  که هر کدام خصوصیت خاص خود را دارند. این که کدام ماده انتخاب شود به طور کلی به برتری و برنامه های کاربردی بستگی دارد.

  • ورق های الماس شکل آلومینیومی به ویژه ورق آلومینیومی جلا شده دارای شکل چشمگیر و مطابق مدرنی دارد. مقاومت در برابر خوردگی بالا باعث عدم زنگ زدگی در محیطهای مرطوب و اسیدی یا قلیایی می شود. در بین سه ماده ، ورق آجدار آلومینیومی الماس شکل سبکترین است. وزن سبک آن باعث تضمین در نصب آن می شود.
  • ورق های آجدار فولادی و فولاد ضد زنگ می توانند بار پروزن تری نسبت به ورق های آلومینیومی تحمل می کنند . به همین امر ، آنها در مناطق ترافیکی سنگین مورد استفاده وسیع قرار می گیرند. فولاد ضد زنگ در خصوصیات فیزیکی و شیمیایی عملکرد خوبی دارد. به خصوص برای درجه حرارت بالا و محیط های خورنده بسیار مطلوب است. در حین حال ، بها آن کمی بالاتر است.